After the Bell : Contemporary American Prose about School

個数:

After the Bell : Contemporary American Prose about School

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781587296031
  • DDC分類 814.60803557

Full Description

The sixty-two short essays in ""After the Bell"" describe in many voices the emotional complexity and historical record of one experience most of us have in common: elementary and secondary school, from our first day all the way to graduation twelve years later. Whether public or private, rural or urban, school is the first place we navigate on our own, learning how we stand apart, how we stand out, and where we do - or don't - fit in. The essays are by emerging as well as established fiction writers, poets, social commentators, and educational theorists. Told from the point of view of students, teachers, parents, and administrators through the multiple perspectives of race, class, physical and intellectual abilities, and sexuality, the stories reveal how memories of our school days haunt and sustain us. As Naomi Shihab Nye notes, ""there will never be a last day of school."" That's the good news and the bad news about our common experience. From the staunchly Lutheran brick schoolhouse of Garrison Keillor's New Albion Academy in 1948 to Annie Thoms' Manhattan high school at Ground Zero on September 11, 2001, from Alberto Rios' confusion as a bilingual child in a monolingual classroom to Henry Louis Gates' hard lessons in the segregated South, the essays in this funny, poignant, and stimulating collection capture the many public worlds of the school community as well as its idiosyncratic secrets.