Restoring Honor to Public Schools : A Teacher's Vision for American Education

個数:

Restoring Honor to Public Schools : A Teacher's Vision for American Education

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 264 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781578869282
  • DDC分類 370.973

Full Description

Restoring Honor to Public Schools: A Teacher's Vision for American Education, draws upon its author's thirty years of experience to offer an insider's look at teaching and learning, providing thoughtful and achievable recommendations for honoring teachers and teaching and restoring civility and intelligence to our nation's discourse about education.

Contents

Chapter 1 Introduction Part 2 The Good, the Bad, and the Ugly: The Reality, the Image, and the Discrediting of America's Public Schools Chapter 3 Learning to Honor Education: A Lesson from Akina Chapter 4 The Good News about America's Schools Chapter 5 How Politicians and Journalists Shape Public Perceptions of Schools Chapter 6 The Consequences of Misrepresenting Public School Quality Part 7 Illusions, Misguided Notions, and Questionable Intentions: How Educational Policymaking Has Gone Wrong Chapter 8 High Stakes Accountability Measures and Illusions of Quality Chapter 9 A Tale of Two Teachers: The Passionate Professional and the Dispirited Functionary Chapter 10 The No Child Left Behind Act: Illusion and Reality Chapter 11 The Truth about the Children Left Behind Chapter 12 The NAEP and International Assessments: Education's Catch-22 Chapter 13 The Political Process of Educational Reform: How Parents, Educators, and Children Get Left Behind Chapter 14 Why Nostalgia Is a Poor Basis for Educational Policy Chapter 15 The Shortcomings of Common Sense as a Basis for Educational Policy Part 16 Honoring Teachers and the Process of Educational Change: Making a Commitment to Sound Principles Chapter 17 Honoring Teachers and Teaching Chapter 18 Elevating Our Nation's Public Discourse about Education Chapter 19 Afterword

最近チェックした商品