教師教育におけるパフォーマンスに基づく査定<br>Assessing Teacher Performance : Performance-based Assessment in Teacher Education

個数:

教師教育におけるパフォーマンスに基づく査定
Assessing Teacher Performance : Performance-based Assessment in Teacher Education

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 216 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781578864171
  • DDC分類 371.144

Full Description

What does performance-based assessment in teacher education mean? How can colleges and schools of education bring together faculty across programs and within programs to develop and implement a performance-based assessment program for their candidates? This volume is designed to share elements of effective performance-based assessments, examine the issues related to credibility of the evidence from performance-based assessments, and provide practical examples of works in progress from initial licensure through advanced-degree programs in teacher education.

Contents

Part 1 Part I: Overview of Performance Assessment Chapter 2 Performance Assessment in Perspective: History, Opportunities, and Challenges Chapter 3 A Performance Assessment System Chapter 4 Developing Credible Performance Assessments Part 5 Part II: Performance Assessment of Preservice Teacher Candidates Chapter 6 Course-Based Performance Assessments Chapter 7 Summative Performance Assessments Part 8 Part III: Performance of In-Service Teachers Chapter 9 Course-Based Performance Assessments for Advanced-Degree Work Chapter 10 Summative Portfolio Assessment Part 11 Part IV: Dispositions Chapter 12 Assessing Candidate Dispositions: A Work in Progress

最近チェックした商品