Middle School Today : Current Best Practices for Adolescent Learners

個数:

Middle School Today : Current Best Practices for Adolescent Learners

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 320 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781538198391
  • DDC分類 373.236

Full Description

Middle School Today is clustered into major themes: adolescent development and identity, the adolescent learner, curriculum and instruction, and the contemporary middle school. The book describes the components related to adolescent development starting with simple principles from psychology regarding the physical, cognitive, and social development of adolescents. The book then explores current trends in research regarding contemporary topics such as trauma informed practices, social emotional learning, and social justice. A large section of the book is devoted to curriculum and instruction. This section will reach both broadly and deeply to the ins and outs of designing instruction, implementing instruction, and assessment across all content areas. Readers will have access to resources for teacher candidates and teacher educators to utilize in practice. Finally, the book explores the historical grounding of middle level education, relying on foundational principles from the Association of Middle Level Education (AMLE) and address how teachers can connect best practices to school settings where implementing best practice may be absent.

Contents

Table of Contents
Chapter 1: Introduction to Middle Level Teaching and a Theory of Learning
Chapter 2: Introduction to Early Adolescent Development
Chapter 3: The Physical Self
Chapter 4: The Academic Self
Chapter 5: The Social Self: Developing Identity
Chapter 6: Creating Inclusive Environments: Supporting Diverse Populations
Chapter 7: Social and Emotional Learning
Chapter 8: Culturally Sustaining Pedagogy and Supporting Multilingual Learners
Chapter 9: Middle School Curriculum and Pedagogy
Chapter 10: Differentiating Instruction for All Learners
Chapter 11: Assessment
Chapter 12: Literacy Across the Disciplines
Chapter 13: Classroom Dynamics: Strategies for Effective Discipline and Classroom Management
Chapter 14: Philosophy and History of Middle Level Schools
Chapter 15: Middle School Organization & Structure
About the Authours

最近チェックした商品