Who Am I Teaching? : How a better understanding of children improves primary teaching and learning

個数:
電子版価格
¥4,307
  • 電子版あり

Who Am I Teaching? : How a better understanding of children improves primary teaching and learning

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 176 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781529684919
  • DDC分類 372.1102

Full Description

Who are the children you are teaching? 

It is easy amidst the termly chaos to lose sight of the importance of every single daily interaction that takes place between you as a primary school teacher, and the learners in your class. 

In this book, educator Dr Poppy Gibson offers a 'deep dive' into some of the complexities children may bring to your classroom.  Understanding the diverse nature of our primary school children and their experiences is essential if we are to fully engage and support them as learners.

This book brings essential professional learning to teachers.   It explores children's development, mental health, wellbeing, community, identity, trauma, communication challenges and more.  It offers practical advice for classroom teaching to ensure and enhance Quality First Teaching. 

Contents

1. Introduction
2. Childhood in the 21st century
3. Children and their communities
4. Attachment
5. Trauma, loss and grief
6. Depression and anxiety
7. Neurodiversity
8. Gender identity
9. Authority
10. SEND (Special Educational Needs and Disabilities)
11. Very able children
12. Phobias
13. Hard to communicate
14. Wellbeing

最近チェックした商品