インスタグラム文化論<br>Instagram : Visual Social Media Cultures (Digital Media and Society)

個数:
  • ポイントキャンペーン

インスタグラム文化論
Instagram : Visual Social Media Cultures (Digital Media and Society)

  • ウェブストア価格 ¥5,943(本体¥5,403)
  • Polity Press(2019/12発売)
  • 外貨定価 US$ 28.95
  • 読書週間 ポイント2倍キャンペーン 対象商品(~11/9)
  • ポイント 108pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • ウェブストア価格 ¥5,377(本体¥4,889)
  • Polity Press(2019/12発売)
  • 外貨定価 UK£ 18.99
  • 読書週間 ポイント2倍キャンペーン 対象商品(~11/9)
  • ポイント 96pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 商品コード 9781509534395

Full Description

Instagram is at the heart of global digital culture, having made selfies, filters and square frames an inescapable part of everyday life since it was launched in 2010.

In the first book-length examination of Instagram, Tama Leaver, Tim Highfield and Crystal Abidin trace how this quintessential mobile photography app has developed as a platform and a culture. They consider aspects such as the new visual social media aesthetics, the rise of Influencers and new visual economies, and the complex politics of the platform as well as examining how Instagram's users change their use of the platform over time and respond to evolving features. The book highlights the different ways Instagram is used by subcultural groups around the world, and how museums, restaurants and public spaces are striving to be 'Insta-worthy'. Far from just capturing milestones and moments, the authors argue that Instagram has altered the ways people communicate and share, while also creating new approaches to marketing, advertising, politics and the design of spaces and venues.

Rich with grounded examples from across the world, from birth pictures to selfies at funerals, Instagram is essential reading for students and scholars of media and communication.

Contents

Acknowledgements

Introduction
Chapter One: Platform
Chapter Two: Aesthetics
Chapter Three: Ecologies
Chapter Four: Economies
Chapter Five: Cultures
Chapter Six: Lifespans
Chapter Seven: From the Instagram of Everything to the Everything of Instagram

Appendix: Instagram Timeline
References
Index

最近チェックした商品