製品カスタマイズのための情報・経営システム<br>Information and Management Systems for Product Customization (Integrated Series in Information Systems) (2005)

個数:

製品カスタマイズのための情報・経営システム
Information and Management Systems for Product Customization (Integrated Series in Information Systems) (2005)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 269 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781489984128
  • DDC分類 658.5011

Full Description

In today's competitive environment, manufacturing and service companies are intensifying their customization processes. Customization means companies must meet the challenge of providing individualized products and services, without introducing high costs. Therefore, companies must address both customization and cost factors to gain a competitive advantage. While product customization is the manufacturing of products according to individual customer needs, it does not involve any focus on the cost perspective. Information and Management Systems for Product Customization will concentrate on both product customization and costs' efficiency, which is termed as mass customization. Moreover, mass customization with its multi-dimensions is the new business paradigm challenging today's manufacturing companies.

Contents

Fundamentals of Product Customization.- Product Customization: Theoretical Basics.- Mass Customization and Complexity.- A Customers' Needs Model for Mass Customization.- An IT Infrastructure for Effective and Efficient Product Customization.- Customer Oriented Interaction Systems.- A Multi-agent System for Coping with Variety Induced Complexity.- Implementation Scenarios of the Information Systems.- Concepts for Implementing an Efficient Product Customization.- Product Modularity in Mass Customization.- Key Metrics System Based Management Tool for Variety Steering and Complexity Evaluation.- Conclusions.

最近チェックした商品