Redesigning Value : A Practical Manifesto for Designers and Organizations

個数:
  • 予約

Redesigning Value : A Practical Manifesto for Designers and Organizations

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 277 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781487552541
  • DDC分類 658.4012

Full Description

Businesses and designers both want to create value. What could go wrong?

Time and again, ambitious design projects within organizations fail to deliver the sort of impact designers believe is possible, and managers say they want. At the root of such failures are basic disconnects between how managers and designers view the world.

Managers often look to design to increase financial value, while designers typically see their profession as creating value for users and society. Countless opportunities to address pressing ethical, social, and environmental concerns die in the gap between the two, as managers and designers misconstrue each other's intent and misunderstand each other's needs. How can both do better?

The answer lies in Redesigning Value. Drawing from real-world examples and insights from over one hundred designers, design experts, leaders of design labs, and design "skeptics" at leading organizations, including Google, CNN, Citi Bank, Fidelity Insurance, the Mayo Clinic, and Shopify, the book provides a road map from leaders who have been there and a practical manifesto to inspire the sort of action our world so sorely needs.

最近チェックした商品