Focus on Thinking : Engaging Educators in Higher-Order Thinking

個数:

Focus on Thinking : Engaging Educators in Higher-Order Thinking

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 128 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475833515
  • DDC分類 370.152

Full Description

In the wake of initiatives such as No Child Left Behind and the use of high-stakes testing, the emphasis in schools has been on drill and practice for the test. Genuine understanding and critical thinking have been increasingly shortchanged. As a result, students have fewer opportunities to advance their insight into cognitive and emotional challenges, even though both teachers and parents recognize the importance of developing deliberative and reflective thinking skills.

This book uniquely combines two things. First, it provides resources for classroom teachers in middle and secondary school that make it possible to, at a moment's notice, take advantage of a teachable moment by drawing students into productive intellectual discussions. Second, it gives the reader an overview of the rationale and the research base for engaging students in educational activities that are truly intellectual and that are not limited to training for testing success.

Contents

Acknowledgments
Introduction
Chapter 1 Critical Thinking and the Schools
Chapter 2 Middle School Scripts
Chapter 3 Secondary School Scripts
Appendix A Resources for Further Information
Appendix B Building Your Own Scripts
Appendix C Elements of Mindware
References

最近チェックした商品