デジタル語学学習・教育:基本文献集成(全4巻)<br>Digital Language Learning and Teaching : Critical and Primary Sources (Critical and Primary Sources)

個数:

デジタル語学学習・教育:基本文献集成(全4巻)
Digital Language Learning and Teaching : Critical and Primary Sources (Critical and Primary Sources)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781474277952
  • DDC分類 407.1

Full Description

Digital Language Learning and Teaching: Critical and Primary Sources brings together over 100 essential texts on digitally-assisted or enabled language learning from the inception of these technologies to their burgeoning 21st century maturity. The four volumes will focus on :

1) Theories and Frameworks
2) Focus on the Learner
3) Teaching with Computer Assisted Language Learning
4) New Developments in Computer Assisted Language Learning

Each volume features an editorial introduction by a world-renowned authority on the subject and articles within them are grouped thematically. Professor Mark Warschauer (University of California-Irvine, USA) contributes an extensive Foreword for the project.

Contents

Volume I: Theories and Frameworks (Lead Editor: Michael Thomas)
1. Editor's introduction
2. Defining theory in CALL
3. Sociocultural theory
4. Computer-mediated communication
5. Emerging research directions

Volume II: Focus on the Learner (Lead Editor: Julie Sykes)
1. Editor's introduction
2. Learner autonomy
3. Communicative language teaching
4. Task-based language teaching and CALL
5. Language learning and creativity

Volume III: Teaching with CALL (Lead Editor: Hayo Reinders)
1. Editor's introduction
2. Classroom instruction
3. Online and blended learning
4. Supporting learning
5. Feedback and assessment

Volume IV: New Developments in CALL (Lead Editor: Mark Peterson)
1. Editor's introduction
2. Mobile learning
3. Intelligent tutors
4. Immersive environments
5. E-Research approaches

最近チェックした商品