Playful Teaching and Learning

個数:

Playful Teaching and Learning

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781473948815
  • DDC分類 372.21

Full Description

Every early years practitioner should be able to captivate and maintain the interest of young children in their setting, through the provision of a playful learning experience.

Covering age ranges 3-8 years, this textbook explores the importance of infusing playfulness throughout the entire early years day, and includes chapters that:

establish the core principles underpinning playful teaching and learning
help students and practitioners understand how playfulness can be applied to all aspects of the early years curriculum including mathematics, literacy, outdoor environments, science & technology, and ICT
explore core issues in early years provision including observing, planning & assessment, and how they relate to playful learning
emphasise the role and qualities of the playful professional.

This is a fantastic resource for any student or practitioner looking to enrich the lives of young children through meaningful playful learning experiences.

Contents

Section 1: Principles of Playful Teaching and Learning
Chapter 1 Why Playful Teaching and Learning? - Glenda Walsh
Chapter 2 Mental Models of Early Years Practice: Digging Deeper - Liz Sproule
Chapter 3 Pillars of Practice for Playful Teaching and Learning - Glenda Walsh
Section 2: Playful Teaching and Learning across the Curriculum
Chapter 4 Playful Thinking in Action: Tools for Cultivating Children's Thinking - Carol McGuinness
Chapter 5 Playful Pedagogies in Early Childhood Mathematics - Ross Ó Corráin and Elizabeth Dunphy
Chapter 6 Playful Approaches to Literacy - Catherine Gilliland
Chapter 7 Growing the Child in the Playful Setting - Marion Dowling and Glenda Walsh
Chapter 8 Playful Learning in Natural Outdoor Environments - Richard Greenwood
Chapter 9 ICT Made Playful - Christine Stephen
Chapter 10 Playful Approaches to Science and Technology - Andrea Doherty and John McCullagh
Section 3: The Role of the Playful Professional
Chapter 11 Hopeful Intentions: Planning for Playful Teaching and Learning - Jacqueline Fallon
Chapter 12 Assessment in the Playful Teaching and Learning Experience - Glenda Walsh and Elizabeth Sproule
Chapter 13 Towards the Playful Professional - Dorothy McMillan

最近チェックした商品