Connecting with Your Audience: Making Public Speaking Matter (2ND)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Connecting with Your Audience: Making Public Speaking Matter (2ND)

  • ウェブストア価格 ¥45,639(本体¥41,490)
  • Kendall/Hunt Publishing Co ,U.S.(2016/08発売)
  • 外貨定価 UK£ 158.00
  • 【ウェブストア限定】サマー!ポイント5倍キャンペーン 対象商品(~7/21)※店舗受取は対象外
  • ポイント 2,070pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 277 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781465299178

Full Description

What makes this book different than other public speaking textbooks?

Designed to get students speaking. Students will be on their feet and giving speeches (rather than providing a comprehensive treatment of public speaking theories)

Identifies speech designs that serve to distinguish quiestions of fact, policy, and value. The authors assume that the controlling question at issue in a speech should lead to different speech designs which, in turn should elicit distincitvely different responses from listeners.

Introduces a new way to present values in dispute speeches. When a question of value is at stake, this book helps students learn how to frame the possible worldview response of listeners as conclusion arrived at by a process of coming-to-understanding.

Adopts a distictively audience-centered approach. Speakers should learn to ask the question ""What do I want to have happen as a result of people hearing this presentation?"" The answer to that question will fundamentally shape wise choices in speech design that seek distinctive responses.

Provides a lot of resource material. Breakout boxes address common student questions and invite dialogical reflection. There are also recurring resource pages with speech outlines, checklists, instructor evaluation forms, and peer assessment comment forms.

Is written from an information literacy perspective. Chapters incorporate strategies for developing information literacy, focusing on developing students' skills in finding, evaluating, and using quality web and library based resources.

Provides a variable number speech assignments. Students can have 3-4 significant speech assignments designed to engage current questions which may help to prevent students using pre-existing, online speech outlines.

最近チェックした商品