Motivating Elementary Students to Self-Monitor and Regulate Their Behavior : The SMARTS Program for Tiers 2 and 3 (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series)

個数:

Motivating Elementary Students to Self-Monitor and Regulate Their Behavior : The SMARTS Program for Tiers 2 and 3 (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 258 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462558872
  • DDC分類 372.1393

Full Description

Self-monitoring is a key life skill that can be beneficial for everyone--especially children struggling with behavior challenges--to learn and improve. This practical manual presents the Self-Monitoring And Regulation Training Strategy (SMARTS), a motivating and engaging Tier 2 or 3 behavior support program for grades K-5. The authors are prominent experts who explain the conceptual and empirical rationale for SMARTS and provide everything needed for implementation. Unlike traditional interventions that rely solely on teacher assessments, SMARTS actively involves students in their own behavioral improvement process, reinforcing their sense of agency and competence. In a convenient large-size format, the book includes a structured yet flexible curriculum and numerous reproducible and downloadable tools.

This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.

Contents

I. Background and Rationale for SMARTS
1. Is Self-Monitoring Effective?
2. SMARTS Overview
3. SMARTS as an Intervention in a Multi-Tiered System of Support
4. SMARTS: Tapping the Power of Autonomy Support
5. Motivational Interviewing and SMARTS
II. Implementing SMARTS
6. Tips on Preparing for and Implementing SMARTS
7. SMARTS Phase I: Student Training Lesson Plans
8. SMARTS Phase II: Student Self- and Teacher Monitoring
9. SMARTS Phase III: Processing Self and Teacher Data
III. Next Steps
10. SMARTS Modifications and Next Steps
References
Index

最近チェックした商品