Direct Behavior Rating : Linking Assessment, Communication, and Intervention (1ST)

個数:

Direct Behavior Rating : Linking Assessment, Communication, and Intervention (1ST)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 306 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462525843
  • DDC分類 616

Full Description


Grounded in state-of-the-art research, this practical guide comprehensively shows how to harness the potential of direct behavior rating (DBR) as a tool for assessment, intervention, and communication in schools. DBR can be used rapidly and efficiently in PreK-12 classrooms to support positive behavior and promote self-management. The authors and contributors provide concrete examples of ways to implement DBR strategies within multi-tiered systems of support (MTSS). The evidence base supporting each strategy is reviewed. More than 30 reproducible checklists and forms include step-by-step implementation blueprints, daily report cards, and more. Purchasers get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials in a convenient 8 1/2" x 11" size.

Contents

I. Foundations of Direct Behavior Rating1. Conceptual Foundations of Direct Behavior Rating, Amy M. Briesch, Sandra M. Chafouleas, & T. Chris Riley-Tillman2. Identifying and Selecting Behaviors for Use in DBR Items, Amy M. Briesch & Sandra M. Chafouleas3. Using DBR to Communicate across Contexts, Sandra M. Chafouleas, Amy L. Reschly, Ruth Chaffee, & Amy M. BrieschII. DBR Applications: Assessment4. Foundations of DBR in Assessment, Amy M. Briesch, T. Chris Riley-Tillman, & Sandra M. Chafouleas5. Use of DBR in Progress Monitoring, Faith G. Miller, T. Chris Riley-Tillman, & Sandra M. Chafouleas6. Use of DBR for Targeted Screening, Stephen P. Kilgus, Faith G. Miller, Austin H. Johnson, & Sandra M. Chafouleas7. Considerations and Developments in DBR-Single-Item Scales Assessment Training, Austin H. Johnson, Nicholas J. Crovello, & Sandra M. ChafouleasIII. DBR Applications: Intervention8. Use of DBR in Targeted Intervention, Leanne S. Hawken, Kaitlyn Bundock, Gregory A. Fabiano, & Amy M. Briesch9. Use of DBR in Individualized Intervention, Rose Iovanonne & Amy M. Briesch10. Use of DBR in Self-Management Interventions, Amy M. Briesch & Sandra M. ChafouleasIV. DBR Communication: Linking Assessment and Intervention11. Summarizing DBR Data for Interpretation and Decision Making, Austin H. Johnson, T. Chris Riley-Tillman, & Sandra M. Chafouleas12. Use of Technology to Facilitate Assessment and Intervention, Stephen P. Kilgus, T. Chris Riley-Tillman, & Amy M. Briesch13. Using DBR in a Comprehensive Problem-Solving Model, Amy M. Briesch, Sandra M. Chafouleas, & T. Chris Riley-Tillman

最近チェックした商品