Chamber Music : Elizabethan Sonnet-Sequences and the Pleasure of Criticism (Heritage)

個数:

Chamber Music : Elizabethan Sonnet-Sequences and the Pleasure of Criticism (Heritage)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 277 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781442614987
  • DDC分類 821.04209

Full Description

Roger Kuin's Chamber Music is a playfully written, imaginative, and ultimately demanding book, with a critical approach characterized by an unusual and indiosynchratic post-modern critical style that will challenge the reader's perceptions of what a book of criticism should and can do.

Analysing the sonnet sequences of Sidney, Spenser, and Shakespeare both from an interpretive angle and from the perspective of a post-modern re-evaluation of the Renaissance sonnets, Roger Kuin's discussion is influenced by many modern literary critics, including Roland Barthes and Umberto Eco. Kuin focuses on the problems inherent in the form of the sonnet sequence, emphasizing the various forms of indeterminacy central to their meaning. His sense of the intertextual relationship among the major English sequences is subtle, and in places, strikingly original, in combination with a highly sophisticated understanding of theory.

Chamber Music is a book that will infuriate many, but ultimately reward those who flow with its idiosyncratic style towards Roger Kuin's admirable and expert conclusions.

最近チェックした商品