The Nonprofit Almanac : The Essential Facts and Figures for Managers, Researchers, and Volunteers (Urban Institute Press) (9TH)

個数:

The Nonprofit Almanac : The Essential Facts and Figures for Managers, Researchers, and Volunteers (Urban Institute Press) (9TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 318 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781442275935
  • DDC分類 658.048

Full Description

The Nonprofit Almanac, Ninth Edition, completely updated to include the most recent data available,
assembles into one compact and well-organized volume an accessible and reader-friendly bible of data on America's extraordinary and rapidly growing civic sector. In many cases, the data cover spans of ten years or more, allowing for a detailed retrospective look at trends in the sector. This edition, celebrating the twentieth anniversary of the Urban Institute's Center on Nonprofits and Philanthropy, traces the growth of nonprofits in the post-recession period, providing insights into which subsectors have not fully recovered from the recession and which flourished throughout the period. Other key results include the shifting of revenue streams for nonprofits, as well as post-recession trends in giving and volunteering. New to this edition is a series of analyses on nonprofit growth and finances at the metropolitan level. Building on the Center on Nonprofits and Philanthropy's two decades of experience in analyzing the size, scope, and performance of the nonprofit field, The Nonprofit Almanac, Ninth Edition, is an invaluable reference for managers of nonprofit organizations, foundations, and corporate social responsibility programs, as well as scholars, teachers, students, and journalists.

Contents

List of Figures
List of Tables
Foreword

1. The Nonprofit Sector and Its Place in the National Economy
2. Wage and Employment Trends
3. Trends in Private Giving and Volunteering
4. Financial Trends
5. The Size, Scope, and Finances of Public Charities

Classification of Organizations
Glossary
Index
About the Authors

最近チェックした商品