Getting It Done : A Guide for Government Executives (Ibm Center for the Business of Government)

個数:

Getting It Done : A Guide for Government Executives (Ibm Center for the Business of Government)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 148 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781442223141
  • DDC分類 352.230973

Full Description

Getting It Done was written for those who have answered the call to public service. Now, in this revised edition, the editors of IBM's Center for The Business of Government series have assembled a comprehensive guide to navigating the current environment of government, and what government leaders ought to know to survive and thrive with respect to the ways it's evolved over the years. Concise analyses of the roles and responsibilities of those involved in any political decision accompany informative and instructional chapters, each highlighting a key step any public servant must take to ensure they do all they can for the people and causes they represent. From the patient and careful study of an issue, to the assembly of a trusted advisory team and the development and execution of a focused vision and agenda, leaders of all kinds will find some part of this book to incorporate into their own leadership strategies, for which this book's expert and pragmatic insights prove a refreshing boon.

Contents

Introduction
Part I. Six "To-Dos"
Chapter 1. Before Confirmation, Be Careful
Chapter 2. Learn How Things Work
Chapter 3. Act Quickly on What Can't Wait
Chapter 4. Develop a Vision and a Focused Agenda
Chapter 5. Put Together a Joint Political/Career Leadership Team
Chapter 6. Manage Your Environment
Part II. Stakeholders
Chapter 7. The White House
Chapter 8. Policy Councils
Chapter 9. Office of Management and Budget
Chapter 10. Congress
Chapter 11. Interagency Collaboration
Chapter 12. Interagency Councils
Chapter 13. Office of Personnel Management
Chapter 14. Citizens
Chapter 15. Unions
Chapter 16. State and Local Government
Chapter 17. Interest Groups
Chapter 18. Government Accountability Office
Chapter 19. Inspectors General
Chapter 20. Media

最近チェックした商品