Evidence-Based Teaching for Higher Education

個数:

Evidence-Based Teaching for Higher Education

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 161 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433811722
  • DDC分類 378.125

基本説明

Synthesizes findings from the scholarship of teaching and learning in order to help university teachers choose techniques and tools that maximize student learning.

Full Description

Over the past two decades, a growing body of scholarship of teaching and learning (SoTL) has emerged. This empirical study of teaching methods, course design, and student study practices has yielded invaluable information about how teachers teach and learners learn. Yet, university faculty members remain largely unaware of the findings of SoTL research. As a result, they tend to choose their teaching techniques and tools based on intuition and previous experience rather than on scientific evidence of effectiveness.
This book synthesizes SoTL findings to help teachers choose techniques and tools that maximize student learning. In order to stimulate future SoTL research, the book also recommends numerous areas for future investigation. It concludes with advice for documenting teaching effectiveness for tenure review committees.

Contents

Contributors

Foreword 
William Buskist

Acknowledgments

Introduction 
Beth M. Schwartz and Regan A. R. Gurung

Benefits of Using SoTL in Picking and Choosing Pedagogy 
Randolph A. Smith
Building Rapport in the Classroom and Student Outcomes 
Janie H. Wilson, Shauna B. Wilson, and Angela M. Legg
Using Technology to Enhance Teaching and Learning 
Christopher R. Poirier and Robert S. Feldman
Online Teaching 
Chandra M. Mehrotra and Lawrence McGahey
Experiential Learning 
Kristin M. Vespia, Georjeanna Wilson-Doenges, Ryan C. Martin, and Deirdre M. Radosevich
How Should Students Study? 
Regan A. R. Gurung and Lee I. McCann
Selection of Textbooks or Readings for Your Course 
R. Eric Landrum
Are You Really Above Average? Documenting Your Teaching Effectiveness 
Jane S. Halonen, Dana S. Dunn, Maureen A. McCarthy, and Suzanne C. Baker

Index

About the Editors

最近チェックした商品