Journeys to South Africa : Reflections on 20 Years of Short-term International Service-Learning (2023. XXIV, 328 S. 19 Abb. 225 mm)

個数:

Journeys to South Africa : Reflections on 20 Years of Short-term International Service-Learning (2023. XXIV, 328 S. 19 Abb. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 328 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433189289

Full Description

International service-learning programs are growing on college and university campuses; yet little is known about how students learn from these experiences and even less is known about how hosting communities benefit from these endeavors, particularly when the projects are short-term. Journeys to South Africa: Reflections on 20 Years of Short-term Service-Learning helps fill these gaps in the knowledge about international service-learning by offering description and analysis of qualitative data gathered during 20 years of service-learning in South Africa. This book is a unique collection of college student- and faculty-authored chapters. The data includes interviews conducted with host communities, surveys of students who have participated in the ISL program, interviews with some students who participated in the program in the early 2000s, and students' travel journal entries, all of which are used to exemplify the successes and challenges of this 20-year ISL program. Journeys to South Africa provides significant insight into the two most important concerns of any service-learning program: how do students learn and communities benefit from these projects. The writing style is engaging, providing a unique combination of first-hand narratives, qualitative evidence and scholarly context. Faculty, administrators, and students who are interested in international service-learning will find enlightening the insights on the best practices and benefits of short-term international service-learning offered by Journeys to South Africa.

最近チェックした商品