Highly Effective Teachers of Vulnerable Students : Practice Transcending Theory (Critical Education and Ethics .10) (2019. XIV, 282 S. 21 Abb. 225 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Highly Effective Teachers of Vulnerable Students : Practice Transcending Theory (Critical Education and Ethics .10) (2019. XIV, 282 S. 21 Abb. 225 mm)

  • ウェブストア価格 ¥10,728(本体¥9,753)
  • PETER LANG(2019発売)
  • 外貨定価 EUR 41.00
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 194pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • ウェブストア価格 ¥10,070(本体¥9,155)
  • PETER LANG(2019発売)
  • 外貨定価 US$ 45.85
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 182pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 282 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433149320

Full Description

Highly Effective Teachers of Vulnerable Students contains the quintessential details of highly effective teachers working with students who live in poverty inside our public schools and community colleges. This book features the words and actions of the teachers that can inspire and direct any current or future teacher who wants to be great and be a part of inspiring young people to fulfill their potential. This is the grist we need to spark a reinvigorated critical national conversation about what it takes to really have highly effective teachers in low-income public schools and whether we have the moral courage to work as hard as they do to make educational equity a reality in our nation.

Contents

Figures and Tables - Acknowledgments - Mary Poplin: Enter the World of Highly Effective Teachers ... - Claudia Bermúdez: "My classroom is not broken": Interviews with Highly Effective Teachers - Wendy Moore and Claudia Bermúdez: "She wants us to be the best and change the world": How Middle and High School Students Perceive Highly Effective Teachers - Wendy Moore: "The sky is the limit": The Essential Teaching Practices of Successful Teachers of Latino English Learners - David Tarazón: "She won't give up on you": Math Instruction as Cultural Capital for English Learners - Kim Hall: "Her method of teaching is extraordinary": Preferred Strategies for Reclassification of English Learners - Calista E. Kelly: "I'm not sittng at my desk": The Essential Practices of Teacher Talk and Structured Group Work - Matthew Smith: "She kept me in the game": How Black Males Perceive Effective Teachers - Jaquet Dumas: A Culture of Honor: Highly Effective Teachers of African American Students in Grades 4-12 - Alejandro B. López: "He keeps me on track and prevents me from lollygagging": Insights from a Native American Tutoring Program - Rebecca Hatkoff and Claudia Bermúdez: "Believe you have something to say": Successful Community College Teachers of Developmental English Classes - Rebecca Hatkoff: Challenging Class: How Highly Effective Teachers Mitigate Social Class Reproduction in Working-Class Communities - June K. Hilton: Finding the Experts: Selection Criteria of Highly Effective Teachers - Mary Poplin "He never leaves someone behind": Effective Practice Informing Policy and Theory - Paul Kirschner: Epilogue: What Makes a Great Teacher? - Contributors.

最近チェックした商品