Teacher Evaluation : The Charge and the Challenges (Counterpoints .455) (2014. XVIII, 212 S. 225 mm)

個数:

Teacher Evaluation : The Charge and the Challenges (Counterpoints .455) (2014. XVIII, 212 S. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 212 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433123542

Full Description

The evaluation of teachers is at the forefront of national discussion, with the divide on the topic growing increasingly deeper. Teachers are under attack, in a war waged from the top down, complete with private entities, standardization, and a limited view of what it means to be «good» or «effective». In both teacher preparation programs and in our public schools, teachers entering the profession and practicing in classrooms face evaluation measures that are biased, unreliable, and reliant upon quantitative outcomes. Teacher Evaluation: The Charge and the Challenges aims to «talk back» to the national rhetoric about teacher evaluation and accountability measures, with a call for all educators, policy makers, activists, scholars, and reformers to engage in critical dialogue and democratic practices.

Contents

Contents: Kevin Froner/Nicholas M. Michelli: Teacher Evaluation in the Current Era: Implications for Teacher Education Policy and Pedagogy - David A. Gorlewski/Julie A. Gorlewski: Producing Professionals:Analyzing What Counts for edTPA - Mark Garrison: Measurement as Politics by Other Means: the Case of Test-Based Teacher Evaluation - Kate E. O'Hara: Evaluating Teachers: Making Meaning Out of the Madness - Elizabeth A. Bloom/Barbara Regenspan/Jennifer McDowall: On the Ramparts: Edtpa and the Fight to Reclaim Our Beloved Profession - Pamela Althea Joyce/Joy Barnes-Johnson/Joanne M. Carris: Crash [dis-]Course: a Critical View of Teaching,Testing, and the Times - Lynda Kennedy: Remembrances of Things Past: Teacher Evaluation, High Stakes Testing, and the Marginalization of Social Studies and History Instruction - Anne Beitlers/Pedro Noguera: Curricular Relevance: Students' Needs and Teachers' Practice - Haiwen Chu/Gloria Rodríguez Bañuelos: Aligning Multidimensional Teacher Evaluation with Professional Development Centered on English Language Learners - Jaime E. Martinez: How do We Relate to Teachers as Revolutionaries in a System that Evaluates Them?

最近チェックした商品