Pedagogy of the Other : Edward Said, Postcolonial Theory, and Strategies for Critique (Counterpoints 99991) (2., überarb. Aufl. 2012. XI, 230 S. 230 mm)

個数:

Pedagogy of the Other : Edward Said, Postcolonial Theory, and Strategies for Critique (Counterpoints 99991) (2., überarb. Aufl. 2012. XI, 230 S. 230 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 230 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433113833

Full Description

Edward Said has been acknowledged as one of the greatest critics and cultural theorists of our time. His groundbreaking work Orientalism initiated the development of postcolonial theory, causing a paradigm shift by re-conceptualizing, deconstructing, and re-presenting the 'Orient' as the ultimate 'Other' of the 'Occident.' Despite its influence on other disciplines, the impact of Said's work in the field of education has not yet been fully explored. This book translates Said's complex theory into praxis for readers and educators by gleaning key concepts and methodologies, critical and conceptual frameworks, and uses and ramifications for academic critique. Pedagogy of the Other (appropriately named after Paulo Freire's Pedagogy of the Oppressed) suggests ways and means to create an innovative postcolonial teaching practice that does not marginalize, oppress, or negate the Other, but rather, creates a counter-discourse of representation and empowerment.

最近チェックした商品