視覚的コミュニケーション入門<br>An Introduction to Visual Communication : From Cave Art to Second Life (Visual Communication .2) (2011. XII, 273 S. 230 mm)

個数:

視覚的コミュニケーション入門
An Introduction to Visual Communication : From Cave Art to Second Life (Visual Communication .2) (2011. XII, 273 S. 230 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 273 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433112584

基本説明

Introduces students to the terminology of visual literacy, methods for analyzing visual media, and theories on the relationship between visual communication and culture.

Full Description

Technological changes have radically altered the ways in which people use visual images. Since the invention of photography, imagery has increasingly been used for entertainment, journalism, information, medical diagnostics, instruction, and communication. These functions move the image beyond aesthetic issues associated with art and into the realm of communication studies.
This introductory textbook introduces students to the terminology of visual literacy, methods for analyzing visual media, and theories on the relationship between visual communication and culture. Exploring the meanings associated with visual symbols and the relationship of visual communication to culture, this book will provide students with a better understanding of the visually oriented world in which they live. Student-friendly features such as boxed topics, key terms, web resources, and suggestions for exercises are provided throughout.

最近チェックした商品