Training to Teach in the Learning and Skills Sector : From Threshold Award to QTLS

個数:

Training to Teach in the Learning and Skills Sector : From Threshold Award to QTLS

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 244 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781405812382
  • DDC分類 370.711

Full Description

This text takes a pragmatic approach to training to teach in the lifelong learning sector, relating theory to real practice through a wealth of cases, illustrations and interactive tasks. Whether at the beginning of training or already qualified, this book offers everything needed to acheive Qualified to Teach: Learning and Skills (QTLS).

Contents

1. The context for change: new professional standards for teachers in the learning and skills sector 2. Professional values: a focus on entitlement, equality and inclusiveness 3. Professional practice: creating effective and stimulating opportunities for learning 4. Professional skills: planning learning programmes to meet the needs and expectations of learners 5. Theory and  practice: secure knowledge and understanding of what it means to teach 6. The new technologies for teaching: using ILT as an enhancement to learning 7. The curriculum contextualised: secure knowledge and understanding of the subject and curriculum 8. Skills for the twenty-first century: using the learner's experience as a foundation for their learning 9. Assessment: using feedback as a tool for learning and progression 10. Helping learners to achieve their full potential: providing effective support to learners 11. Enhancing learner behaviour: establishing and maintaining an effective learning environment 12. Continuing professional development: developing by participating in formal and information professional activities

最近チェックした商品