Business Practices in Emerging and Re-emerging Markets

個数:

Business Practices in Emerging and Re-emerging Markets

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 259 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781403976222
  • DDC分類 658091724

Full Description

This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.

Contents

Introduction; Satyendra Singh   - PART I: THE EMERGING MARKETS - Market Liberalization in Emerging Economies: Changing Business Practices; Peter M. Lewa   - PART II: BUSINESS AND ETHICAL ORIENTATIONS   - Business Orientation, Brand Image, and Business Performance; Satyendra Singh   - Ethics and Profitability: Can They Coexist; Satyendra Singh   - Business Ethics and Marketing Practices in Nigeria; Taiwo Akinmayowa   - PART III: EMERGING LIFESTYLE AND CONSUMER BEHAVIOR   - Attitude of Indian Consumers towards Wine: Pleasure Versus Prescription; Satyendra Singh   - Culture, Creativity, and Advertising; Satyendra Singh& Kwaku Appiah-Adu   - PART IV: EMERGING BUSINESS PRACTICES   - Current Marketing Practices in Ghana; Kwaku Appiah-Adu and Satyendra Singh   - Performance Measurement of the International Joint Ventures (IJVs) in an Emerging Market; Gin Chong   - Two Case Studies: Harnessing Knowledge Capabilities in Emerging Markets: Off shoring and the Experience of Mac and Co.; Ajay Bhalla   - Change Management in Mast Africa Limited; Peter M. Lewa   - Conclusion

最近チェックした商品