Employee Relations Explained (Hr Skills Guide)

個数:

Employee Relations Explained (Hr Skills Guide)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781398625600
  • DDC分類 658.30023

Full Description

Employee relations can be one of the trickiest parts of HR to get right, but mastering it early will set you up for career success.

Employee Relations Explained by Gemma Dale is your hands-on guide to understanding the principles, processes and people skills behind effective workplace relationships. You'll learn how to handle issues fairly, foster trust between employees and managers and apply evidence-based approaches to everyday challenges.

Written with early-career HR professionals in mind, it offers real-world examples, practical tools and the confidence to navigate even the most sensitive situations. With Employee Relations Explained, you'll be ready to manage challenges with clarity, fairness and professionalism.

The HR Skills Guide series of books:
Discover the key HR functions, elevate your knowledge and prepare yourself for the people profession with the HR Skills Guide series. Written by experts for new and aspiring HR professionals, this collection of accessible guides are packed with practical, reliable advice on key topics such as talent acquisition, employee relations, people analytics and EDI to give you the essential skills needed to kickstart your career in HR.

Contents

Chapter - 00: Introduction;
Chapter - 01: Introducing employee relations;
Chapter - 02: Collective employee relations;
Chapter - 03: Conflict at work;
Chapter - 04: Managing employee performance;
Chapter - 05: Managing employee conduct and behaviour;
Chapter - 06: Managing absence and attendance;
Chapter - 07: Managing difficult issues;
Chapter - 08: Achieving good employee relations;
Chapter - 09: Conclusion;

最近チェックした商品