Lost & Found : Unlocking Collaboration and Compassion to Help Our Most Vulnerable, Misunderstood Students (and All the Rest) (J-b Ed: Reach and Teach) (2ND)

個数:

Lost & Found : Unlocking Collaboration and Compassion to Help Our Most Vulnerable, Misunderstood Students (and All the Rest) (J-b Ed: Reach and Teach) (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781394324897
  • DDC分類 371.102

Full Description

Help the students with concerning behaviors without detentions, suspensions, expulsions, paddling, restraint, and seclusion 

In the newly revised Second Edition of Lost and Found, distinguished child psychologist Dr. Ross W. Greene delivers an insightful and effective framework for educators struggling with students with concerning behaviors. The author's Collaborative & Proactive Solutions (CPS) approach focuses on the problems that are causing concerning behaviors and helps school staff partner with students to solve those problems rather than simply modifying the behavior.  

In this book, you'll discover: 



A more compassionate, practical, effective approach to students' concerning behaviors, one that positions educators as allies, not enemies, and as partners, not adversaries 
Updated examples and dialogue suited to modern classrooms and recent innovations from the constantly evolving CPS model 
Specific advice on how schools can eliminate the use of punitive, exclusionary disciplinary procedures and address disproportionality 

Perfect for K-12 educators in general and special education, Lost and Found has also become standard reading for teachers-in-training, professors, and parents who struggle to help students for whom "everything" has already been tried. 

Contents

About the Author ix

Acknowledgments xi

Introduction xiii

Chapter 1 Who and Why 1

Chapter 2 Obstacles to Helping 9

Chapter 3 Paradigm Shift 13

Chapter 4 The Alsup 31

Chapter 5 The Plans 59

Chapter 6 Solving Problems Together 69

Chapter 7 Debugging 109

Chapter 8 the Hardest Part 131

Chapter 9 Fringe Benefits 161

Index 177

最近チェックした商品