Essentials of Business Communication (11TH)

個数:

Essentials of Business Communication (11TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 608 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781337386494
  • DDC分類 808.06665

Full Description

Ensure you are job-ready with the number one choice -- Guffey/Lowey's ESSENTIALS OF BUSINESS COMMUNICATION, 11E. In a time when writing and communication skills rank high on recruiters' wish lists, this proven text helps you develop job-readiness for the 21st century. ESSENTIALS highlights best practices and strategies backed by leading-edge research to strengthen your professionalism, expert writing techniques, workplace digital savvy and résumé-building skills. Learn how writing is central to business success, regardless of the communication channel. ESSENTIALS discusses best practices for social media and mobile technology while refining your communication skills. Work with grammar exercises, documents for editing, and other practice tools in this four-in-one package with an authoritative text, practical workbook, grammar handbook and author-generated digital resources in MindTap.

Contents

Part 1: BUSINESS COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE.
1. Succeeding in the Social and Mobile Workplace.
Part 2: THE WRITING PROCESS IN THE INFORMATION AGE.
2. Planning Business Messages.
3. Organizing and Drafting Business Messages.
4. Revising Business Messages.
Part 3: CONTEMPORARY WORKPLACE COMMUNICATION.
5. Short Workplace Messages and Digital Media.
6. Positive and Neutral Messages.
7. Negative Messages.
8. Persuasive Messages.
Part 4: BUSINESS REPORTS AND PROPOSALS -- BEST PRACTICES.
9. Informal Reports.
10. Proposals and Formal Reports.
Part 5: PROFESSIONALISM, TEAMWORK, MEETINGS, AND SPEAKING SKILLS.
11. Professionalism at Work: Business Etiquette, Ethics, Teamwork, and Meetings.
12. Business Presentations.
Part 6: EMPLOYMENT COMMUNICATION TODAY.
13. The Job Search, Résumés, and Cover Messages.
14. Interviewing and Following Up.
Appendix A: Message Formats.
Appendix B: Documentation Formats.
Appendix C: Correction Symbols and Proofreading Marks.
Appendix D: Grammar/Mechanics Handbook [Including Confusing Words and 160 Frequently Misspelled Words].
Glossary (Available only within MindTap).
Index.

最近チェックした商品