A University's Challenge : Cambridge's Primary School for the Nation (Cambridge Education Research)

個数:

A University's Challenge : Cambridge's Primary School for the Nation (Cambridge Education Research)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 248 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781316612170
  • DDC分類 372.942659

Full Description

This book records the establishment of the University of Cambridge Primary School (UCPS), from the perspective of senior colleagues in the University of Cambridge and the Cambridge Faculty of Education who played an important part in the conception and implementation of the UCPS. The UCPS is nationally distinctive, because it is the sole university training school established by the previous UK Coalition government (2010-15) and unique internationally, because of its simultaneous provision of primary schooling, initial teacher education placements and a research facility that is intended to drive forward a national research agenda and a set of evidence-based outcomes.

Contents

Series Editors' Preface; Introduction; Chapter 1 - Cambridge's Global Mission: A Primary School at the Heart; Chapter 2 - Becoming a Free School; Chapter 3 - The Potential Influence of the University of Cambridge Primary School in the English School-led, Self-improving System; Chapter 4 - Creating a Space for Irresistible Learning; Chapter 5 - Releasing the Imagination: Celebrating the Art of the Possible; Chapter 6 - Ensuring Developmentally Appropriate Practice in the Early Years of Primary Schooling; Chapter 7 - Teacher Education and University Training Schools: What Lessons Can be Learned from Finland?; Chapter 8 - The Possibility of Evidence-informed Primary Schooling; Chapter 9 - The Distinctive Research Contribution of a University Training School: Ideas from the Cambridge Faculty; Chapter 10 - Research and a Standards-based Primary Teaching Profession; Chapter 11 - The View from Birmingham; Chapter 12 - The Idea of a University Training School Revisited; Index

最近チェックした商品