Marketing: Real People, Real Choices -- Global Edition (12TH)

個数:
  • 予約

Marketing: Real People, Real Choices -- Global Edition (12TH)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781292482538
  • DDC分類 658.8

Full Description

Marketing: Real People, Real Choices introduces marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies every day. Described by students as a "great read," it shows how marketing plays out in contemporary organizations. You'll benefit from practice and guidance in making marketing decisions and even establishing a personal brand.

The 12th Edition remains a field leader in marketing analytics and metrics, with significantly expanded applications of these concepts in topical chapters. Coverage of digital and social media marketing has also been heavily revised, as more firms seek expertise in these high-demand skills. Additionally, the authors examine the role of AI and other technology disruptors in shaping the future of marketing.

Contents

PART 1: UNDERSTAND THE VALUE PROPOSITION

Welcome to Marketing in the Modern World: Create and Deliver Value
Global, Ethical, and Sustainable Marketing
Strategic Market Planning

PART 2: DETERMINE THE VALUE PROPOSITIONS DIFFERENT CUSTOMERS WANT

Market Research
Marketing Analytics: Welcome to the Era of Data-Driven Insights!
Understand Consumer Markets
Segmentation, Target Marketing, and Positioning

PART 3: DEVELOP THE VALUE PROPOSITION FOR THE CUSTOMER

Product I: Innovation and New Product Development
Product II: Product Strategy, Branding, and Product Management
Price: What Is the Value Proposition Worth?

PART 4: DELIVER AND COMMUNICATE THE VALUE PROPOSITION

Physical Distribution Concepts and Business-to-Business Markets
Deliver the Customer Experience
Promotion I: Planning and Advertising
Promotion II: Social Media Platforms and Other Promotion Elements



Appendix: Marketing Plan: The S&S Smoothie Company

最近チェックした商品