Marketing Management -- Global Edition (17TH)

個数:
  • 予約

Marketing Management -- Global Edition (17TH)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781292462714

Contents

PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT

Defining Marketing for the New Realities
Marketing Planning and Management

PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET

Analyzing Consumer Markets
Analyzing Business Markets
Conducting Marketing Research

PART 3: DEVELOPING A VIABLE MARKET STRATEGY

Identifying Market Segments and Target Customers
Crafting a Customer Value Proposition and Positioning

PART 4: DESIGNING VALUE

Designing and Managing Products
Designing and Managing Services
Building Strong Brands
Managing Pricing and Sales Promotions

PART 5: COMMUNICATING VALUE

Managing Marketing Communications
Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age
Personal Selling and Direct Marketing

PART 6: DELIVERING VALUE

Designing and Managing Distribution Channels
Managing Retailing

PART 7: MANAGING GROWTH

Driving Growth in Competitive Markets
Developing New Market Offerings
Building Customer Loyalty
Tapping into Global Markets
Environmental, Social, and Governance Issues in Marketing

最近チェックした商品