パトリック・ファーガン『#HOOKED:消費者心理学者が解き明かす「つい、買ってしまった。」』(原書)<br>#Hooked : Revealing the Hidden Tricks of Memorable Marketing

個数:

パトリック・ファーガン『#HOOKED:消費者心理学者が解き明かす「つい、買ってしまった。」』(原書)
#Hooked : Revealing the Hidden Tricks of Memorable Marketing

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781292074429
  • DDC分類 658.453

Full Description

In this insightful, engaging and entertaining book, you will learn the amazing secrets of effective communication gleamed in recent years from neuroscience and behavioural economics. You'll discover 8 simple rules that you can effectively, simply apply to your business and work so your messages are never ignored.

Contents

About the Author

Thanks and Acknowledgements

Contents

LET'S GET READ

AN INTRODUCTION

THE SCIENCE OF COMMUNICATION

THE BRAIN

FIRST: INVITE ATTENTION

PRIMAL

AFFECTIVE

SELF-RELEVANT

SURPRISING

SECOND: IGNITE THINKING

MYSTERY

EASE

NARRATIVE

THIRD: INCITE ACTION

MEMORY

AUTOPILOT

PRIMING

PUTTING IT TO USE

YOUR KIT FOR CRAFTING THE PERFECT COMMUNICATION

PROMOTIONS

THE PSYCH OF LIKE

DIRECT MAIL

IN THE OFFICE

TEST, TEST, TEST

CONCLUSION

Notes

最近チェックした商品