ISE Retailing Management (10TH)

個数:

ISE Retailing Management (10TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 1216 p.
  • 商品コード 9781260084764
  • DDC分類 658.87

Full Description

Retailing Management 10e highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past four years. In keeping with its market-leading tradition, the 10th edition focuses on key strategic issues with an emphasis on financial consideration and implementation through merchandise and store management. These strategic and more tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services. In preparing this edition, the authors focused on five important factors that continue to delineate outstanding retailers:
-The use of big data and analytical methods for decision making.-The application of social media and mobile for communicating with customers and enhancing their shopping experience.-The issues involved in utilizing a mobile channel and providing a seamless multi-channel experience for customers.-The engagement in the overarching emphasis on conscious marketing and corporate social responsibility when making business decisions.-The impact of globalization on the retail industry. 

Contents

SECTION I THE WORLD OF RETAILING 
1 Introduction to the World of Retailing 
2 Types of Retailers 
3 Multichannel and Omnichannel Retailing 
4 Customer Buying Behavior 
SECTION II RETAILING STRATEGY 
5 Retail Market Strategy 
6 Financial Strategy 
7 Retail Locations 
8 Retail Site Location 
9 Information Systems and Supply Chain Management 
10 Customer Relationship Management 
SECTION III MERCHANDISE MANAGEMENT 
11 Managing the Merchandise Planning Process 
12 Buying Merchandise 
13 Retail Pricing 
14 Retail Communication Mix  
SECTION IV HUMAN RESOURCES AND STORE MANAGEMENT 
15 Human Resources and Managing the Store 
16 Store Layout, Design, and Visual Merchandising 
17 Customer Service 
SECTION V CASES
Cases
Glossary 
Index

最近チェックした商品