Remote Control : Television, Audiences, and Cultural Power (Routledge Library Editions: Television)

個数:

Remote Control : Television, Audiences, and Cultural Power (Routledge Library Editions: Television)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 280 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138985100
  • DDC分類 302.2345

Full Description

The ways in which we watch television tell us much about our views of gender, the family and society. Bringing together the leading experts in the field of audience studies, this book investigates how viewers watch television, and what they think about the programmes they see. Originally published in 1989, the book is divided into two sections which discuss some of the theoretical issues at stake and then present case studies of a wide range of viewers: women office workers, Israeli watchers of Dallas, German families, the elderly, and American daytime soap fans. Contributors from Britain, the United States, Western Europe, Australia and Israel offer a wide range of perspectives, from feminism to post-modernism, and from semiotics to Marxism.

'Together these essays constitute one of the best possible introductions to the leading edge of research into the phenomenon of television.' Choice

Contents

Introduction 1. Changing Paradigms in Audience Studies 2. Bursting Bubbles: "Soap Opera," Audiences, and the Limits of Genre 3. Moments of Television: Neither the Text not the Audience 4. Live Television and its Audiences: Challenges of Media Reality 5. Wanted: Audiences. On the Politics of Empirical Audience Studies 6. Text and Audience 7. Out of The Mainstream: Sexual Minorities and the Mass Media 8. Soap Operas at Work 9. The Media in Everyday Family Life: Some Biographical and Typological Aspects 10. Approaching the Audience: The Elderly 11. On the Critical Abilities of Television Viewers 12. "Don't Treat Us Like We're So Stupid and Naïve": Towards an Ethnography of Soap Opera Viewers

最近チェックした商品