学校における非認知スキルの評価:調査、実践、適用<br>Noncognitive Skill Assessment in School : Research, Practice, Application

個数:
  • 予約

学校における非認知スキルの評価:調査、実践、適用
Noncognitive Skill Assessment in School : Research, Practice, Application

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 224 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138806412
  • DDC分類 371.26

Full Description

Noncognitive skills have long been understood to matter in school, workforce, and life—though means to measures these skills have not been formalized by test makers and measurement experts. In this groundbreaking book, Richard Roberts and Jonathan Martin draw together the latest research on the assessment, support, and development of noncognitive skills in schools. With case studies that clearly demonstrate the value of noncognitive skills, and the many complications involved in assessing them productively, this book traces out this new and complex assessment terrain and explains how we might use the new assessment tools we have.

Contents

Foreword. 1. Introduction. 2. Importance of Noncognitive Skills. 3. Assessing Noncognitive skills. 4. Using Noncognitive Skills Assessment in K-12 Schooling. 5. Beyond Noncognitive Skill Assessment: Development and Interventions. 6. Conclusion: Noncognitive Skills and the Future

最近チェックした商品