The Role of Fluency in Reading Competence, Assessment, and instruction : Fluency at the intersection of Accuracy and Speed: A Special Issue of scientific Studies of Reading

個数:
電子版価格
¥8,589
  • 電子版あり

The Role of Fluency in Reading Competence, Assessment, and instruction : Fluency at the intersection of Accuracy and Speed: A Special Issue of scientific Studies of Reading

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 88 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138423312
  • DDC分類 428.84

Full Description

First published in 2001. This is a special issue Volume 5, Number 3, from 2001 of Scientific Studies of Reading that looks at the DNA of reading fluency in scientific inquiry accounts. The contributors offer a selection of essays seeks to establish that that fluent reading is plainly developmental and represents an outcome of well-specified sub lexical and lexical processes and skills developed for most children over a bounded period of pedagogical time, rather than in just the school setting.

Contents

Chapter 1 Introduction to This Special Issue: The DNA of Reading Fluency; Chapter 2 Reading Fluency and Its Intervention; Chapter 3 Oral Reading Fluency as an Indicator of Reading Competence: A Theoretical, Empirical, and Historical Analysis; Chapter 4 The Importance and Decision-Making Utility of a Continuum of Fluency-Based Indicators of Foundational Reading Skills for Third-Grade High-Stakes Outcomes

最近チェックした商品