Inspiring Students : Case Studies on Teaching Required Courses (Seda Series)

個数:

Inspiring Students : Case Studies on Teaching Required Courses (Seda Series)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138421011
  • DDC分類 370.154

Full Description

This text looks at the problems of teaching HE students whose main interest and discipline lies elsewhere. Contributors describe strategies they have developed to inspire students and case studies are used to transfer key ideas to other teachers.

Contents

Chapter 1 Inspiring Students, Stephen Fallows, Kemal Ahmet; Chapter 2 Experiential Learning Through Practicals, Kemal Ahmet, Stephen Fallows; Chapter 3 Teaching Science to Non-science Students Using a Student-centred Classroom, Calvin S Kalman; Chapter 4 Problem-based Learning, Peter Ommundsen; Chapter 5 Enhancing Motivation and Learning Through Collaboration and the Use of Problems, John R Savery; Chapter 6 Simulation in Management Education, Mark W Teale; Chapter 7 Inspiring Students in a Health Studies Programme, Andréa Riesch Toepell; Chapter 8 Introductionducing Computing and Information Systems, Jonathan Lean, Terry Mangles, Jonathan Moizer; Chapter 9 Introductionducing Communication Skills, Susan Nichols; Chapter 10 Library and Information Skills for the Reluctant Student, Carol Primrose; Chapter 11 Communication Skills Using Legal, Ethical and Professional Issues, AC Lynn Zelmer; Chapter 12 Mathematics Appreciation, Josefina Alvarez; Chapter 13 Working with Students to Enhance an Unpopular Course, Anne Arnold, John Truran; Chapter 14 Student-led Investigations to Introductionduce Statistics, Graham Clarke; Chapter 15 Work-based Assessments to Improve Learning, John Flynn; Chapter 16 The Biology of Numbers, Philip Hammond, Jim Aiton, Gareth Hughes, Ian Nimmo; Chapter 17 Introductionducing an Interdisciplinary Course, Balasubramanyam Chandramohan; Chapter 18 The 'Art' in Introductionducing Technology to Non-technologists, Ian McPherson; Chapter 19 Editors' Concluding Comments, Stephen Fallows, Kemal Ahmet;

最近チェックした商品