Opening the Classroom Door : Teacher, Researcher, Learner

個数:

Opening the Classroom Door : Teacher, Researcher, Learner

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 164 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138419711
  • DDC分類 371.30994

Full Description

This account tracks the return to teaching of John Loughran, a teacher educator and educational researcher. After years of educating student teachers, he went back into the classroom for a year to practice what he himself had been teaching, but was often met with difficult pupil behaviour and unforeseen problems.

Split into three sections, this book covers:

a teacher�s perspective on teaching the students� perspective on teaching and learning learning from experience � the implications for teaching and learning.

Using Loughran�s extensive teaching experience, this book describes how the classroom situations were played out and lessons to be learned.

Contents

Section 1 A Teacher's Perspective on Teaching; Chapter 1 Seeking Acceptance; Chapter 2 Introducing the Students; Chapter 3 Building on Experience; Chapter 4 Breaking Set; Chapter 5 Maintaining the Effort; Section 2 The Students' Perspective on Teaching and Learning; Chapter 6 Different Versions of the Same Experience; Chapter 7 A Focus on the Learner; Chapter 8 Making Us Understand; Chapter 9 Learning is Difficult; Chapter 10 A Focus on the Teacher; Section 3 Learning from Experience; Chapter 11 Implications for Teaching and Learning; Chapter 12 Some Final Reflections;

最近チェックした商品