Language and the Curriculum : Practitioner Research in Planning Differentiation

個数:
電子版価格
¥7,396
  • 電書あり
  • ポイントキャンペーン

Language and the Curriculum : Practitioner Research in Planning Differentiation

  • ウェブストア価格 ¥27,146(本体¥24,679)
  • CRC Press(2017/01発売)
  • 外貨定価 US$ 140.00
  • ゴールデンウィーク ポイント2倍キャンペーン対象商品(5/6まで)
  • ポイント 492pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 180 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138159105
  • DDC分類 372.6

Full Description

First Published in 1999. This book takes examples from the work of practising teachers and speech and language therapists who have reflected on the appropriateness and success of their teaching with learners who have speech and language difficulties. The chapters focus on central issues concerning the relationship between language, learning and the curriculum. The practitioners chart their cycle of planning, teaching, evaluating, planning and teaching again. They discuss their perceptions and reflections on the effectiveness of their teaching and the children's learning.

Contents

Chapter 1 Language, learning and the curriculum; Chapter 2 Reflecting on curriculum planning; Chapter 3 Interaction in Science; Chapter 4 Teaching Science and English; Chapter 5 Planning Modern Foreign Languages lessons; Chapter 6 Therapists and teachers collaborating in Science; Chapter 7 Differentiating Science; Chapter 8 Recording language in infants' Science lessons; Chapter 9 Music for children with severe learning difficulties; Chapter 10 Language and learning in Mathematics;