Individual Education Plans (IEPs) : Dyslexia

個数:

Individual Education Plans (IEPs) : Dyslexia

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 112 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138154391
  • DDC分類 371.914404394

Full Description

First Published in 2000. This book is one of a series concerning the implementation of effective practice for Individual Education Plans (IEPs ). It seeks to address emergent challenges for schools that IEPs should retain their role in the provision of planning and record keeping for pupils with special educational needs, but that the paperwork burden should be reduced and manageability achieved. The book outlines key principles for the design of IEPs for dyslexic pupils and offers practical advice on target writing and strategy development for teachers and SENCOs in mainstream schools, special schools and dyslexia units. Like other books in this series, the ideas and activities to support institutional self review and development are produced in a photocopiable format.

Contents

Chapter 1 Dyslexia: controversy, concerns and consensus; Chapter 2 IEPs and dyslexia: Principles; Chapter 3 Assessment for target setting: Principles; Chapter 4 Assessment for target setting: Institutional self-review; Chapter 5 Assessment for target setting: Ideas for action; Chapter 6 Strategies: Principles; Chapter 7 Strategies: Institutional self-review; Chapter 8 Strategies: Ideas for action; Chapter 9 Monitoring: principles; Chapter 10 Monitoring: Institutional self-review; Chapter 11 Monitoring: Ideas for action; Chapter 12 Involving the learner in their IEP: Principles; Chapter 13 Involving the learner: Institutional self-review; Chapter 14 Involving the Learner: Ideas for Action;

最近チェックした商品