New Media, Politics and Society in Israel

個数:

New Media, Politics and Society in Israel

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 191 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138111158
  • DDC分類 303.4834

Full Description

This book addresses the social and political landscape of Internet usage in Israel, and studies the formation of a networked information society in the "hi-tech nation". As Israel is considered a highly technologically developed country, it could serve as a model to assess and compare the performance and prospects of the Internet in other countries as well.

Chapters address a range of issues, including the diffusion of the Internet to Israel, religion and the Internet in the Israeli Jewish context, Internet-based planned encounters between Israeli-Jews and Palestinians and between Jews and Arabs in Israel, online journalism and user-generated content, Israeli public relations online, Internet usage by Israeli parliamentarians, parties and candidates, as well as audiences, and the facilitation of personalized politics through personal sites of politicians.

This book was originally published as a special issue of Israel Affairs.

Contents

Chapter 1 High-tech nation, Gideon Doron; Chapter 2 The diffusion of the Internet to Israel, Nicholas A. John; Chapter 3 A revised look at online journalism in Israel, Dan Caspi; Chapter 4 Religion and the Internet in the Israeli Orthodox context, Heidi Campbell; Chapter 5 Internet, conflict and dialogue, Ronit Kampf; Chapter 6 Israeli public relations and the Internet, Ruth Avidar; Chapter 7 User generated content in the Israeli online journalism landscape, Idit Manosevitch; Chapter 8 MK websites and the personalization of Israeli politics, Lior Livak, Azi Lev-On, Gideon Doron; Chapter 9 Online Israeli politics, Sharon Haleva-Amir;

最近チェックした商品