中国の英語学習者の評価<br>Assessing Chinese Learners of English : Language Constructs, Consequences and Conundrums

個数:
  • ポイントキャンペーン

中国の英語学習者の評価
Assessing Chinese Learners of English : Language Constructs, Consequences and Conundrums

  • ウェブストア価格 ¥12,155(本体¥11,050)
  • Palgrave Macmillan(2015/10発売)
  • 外貨定価 US$ 54.99
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 550pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 313 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781137449771
  • DDC分類 428.0071051

Full Description

This volume gathers researchers from around the world endeavouring to better understand a number of perennial issues in assessing Chinese learners of English, covering topics such as students' test performances, interactional competence and lexical knowledge, students' motivation, teachers' attitudes and assessment policy changes.

Contents

Foreword; Cyril Weir 1. Assessing Chinese learners of English - the language constructs, consequences and conundrums: An Introduction; Guoxing Yu and Yan JIN 2. Implementing a learning-oriented approach within English Language assessment in Hong Kong schools: practices, issues and complexities; Liz Hamp-Lyons 3. Contriving authentic interaction: Task implementation and engagement in school-based peer group speaking assessment in Hong Kong; Daniel M. K. Lam 4. The impact of test mode on the use of communication strategies in the paired discussion task; Yan Jin and Lin Zhang 5. Fact-to-face interaction in a speaking test: A corpus-based study of Chinese learners' basic spoken vocabulary; Shasha Xu 6. Features of formulaic language used by Chinese EFL learners in their performance in a story-retelling assessment task; Lei Wang and Chan Chen 7. Assessing incidental vocabulary learning by Chinese EFL learners; Chanchan Tang and Jeanine Treffers-Daller 8. Chinese users' reactions to automated scoring of speech and validity implications; Xiaoming Xi, Jonathan Schmidgall and Yuan Wang 9. Project-based group assessment in the second language classroom: Understanding university students' perceptions; David Qian 10. The Chinese students' response to an assessment policy change: A case study; Qiuxian Chen and Lyn May 11. Students' voices: What factors influence their English learning and test performance?; Ying Zheng 12. Standard English or Chinese English? Native and non-native English teachers' perceptions; Ying Zhang 13. The power of the General English Proficiency Test on the Taiwanese society and its tertiary English education; Shwu-wen Lin 14. Twenty years of Cambridge English in China: Investigating the impact; Xiangdong Gu and Nick Saville

最近チェックした商品