言語学習・教授におけるデジタルゲーム<br>Digital Games in Language Learning and Teaching (New Language Learning and Teaching Environments)

個数:

言語学習・教授におけるデジタルゲーム
Digital Games in Language Learning and Teaching (New Language Learning and Teaching Environments)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 232 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781137005250
  • DDC分類 418.00785

基本説明

New in paperback. Hardcover was published in 2012. This edited volume explores how digital games have the potential to engage learners both within and outside the classroom and to encourage interaction in the target language. This is the first dedicated collection of papers to bring together state-of-the-art research in game-based learning.

Full Description

This edited volume explores how digital games have the potential to engage learners both within and outside the classroom and to encourage interaction in the target language. This is the first dedicated collection of papers to bring together state-of-the-art research in game-based learning.

Contents

Foreword; J.P.Gee Introduction; H.Reinders PART I: FROM THEORY TO PRACTICE Contextualising Digital Game-based Language Learning: Transformational Paradigm Shift or Business as Usual?; M.Thomas Conceptualizing Digital game-mediated L2 Learning and Pedagogy: Game-enhanced and Game-based Research and Practice; J.Reinhardt & J.Sykes Behaviorism, Constructivism, and Communities of Practice: How Pedagogic Theories help us Understand Game-based Language Learning; M.Filsecker Language Learner Interaction in a Massively Multiplayer Online Role-playing Game (MMORPG); M.Peterson PART II: FROM PRACTICE TO THEORY Digital Gameplay for Autonomous Foreign Language Learning: Gamers and Language Teachers' Perspectives; A.Chik Game-based Practice in a Reading Strategy Tutoring System: Showdown in iSTART-ME; T.Jackson , K.Dempsey & D.McNamara Sprites and Rules: What ERPs and Procedural Memory can tell us about Video Games and Language Learning; R.Reichle Talk to me! Games and Students' Willingness to Communicate; H.Reinders & S.Wattana World of VocCraft: Computer Games and Swedish learners' L2 English Vocabulary; P.Sundqvist & K.Sylven Collocation Games from a Language Corpus; S.Wu , M.Franken & H.Witten

最近チェックした商品