A Language as Social Semiotic-Based Approach to Teaching and Learning in Higher Education (Language Learning Monograph)

個数:

A Language as Social Semiotic-Based Approach to Teaching and Learning in Higher Education (Language Learning Monograph)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 308 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781118923825
  • DDC分類 372

Full Description

This monograph offers research-based perspectives and linguistically informed approaches to supporting language and literacy development in higher education.

Contents

Series Editor's Foreword vii - x

Acknowledgments xi

Chapter 1. Language, Teaching, and Learning: General Orientations 1 - 10

Chapter 2. A LASS Approach to Teaching and Learning: Theoretical Foundations 11 - 38

Chapter 3. A LASS Approach to Teaching and Learning: Analytical Tools 39 - 84

Chapter 4. "This Is Description, Not Film Analysis": Semiotically Mediating Genre, Conceptual Formations, and Text Development 85-145

Chapter 5. "48 Marks Knocked Off for Academic Writing or Lack of Really Annoyed Me": Genre, Conceptual Formations, and Semantic Variation 147-204

Chapter 6. "I Feel Very New to It and Very Inexperienced": Semantic Orientation, Semiotic Mediation, and the Genres and Registers of Online Discussion Forums 205 - 254

Chapter 7. Implementing a LASS Approach to Teaching and Learning 255 - 286

References  287 - 297

Index 299 - 308

最近チェックした商品