Assessing the Generic Outcomes of College : Selections from Assessment Measures (Assessment Update Collections)

個数:

Assessing the Generic Outcomes of College : Selections from Assessment Measures (Assessment Update Collections)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 81 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781118099650
  • DDC分類 371

Full Description

What does college teach, really? As demands for accountability intensify, meaningful measurement of broad college outcomes becomes increasingly important. Here, you'll take a journey through the history of assessment instruments, starting with the creation of the first general outcomes assessment tools in the 1980s. You'll follow the evolution of the tools, writing and critical thinking, and finally the concept of value-added analysis, an appealing but elusive goal for assessors.

Contents

Introduction Assessing the Generic Outcomes of College: Selections from Assessment Measures 1 General Education Assessment Instruments for Assessing General Education Outcomes 10 The College Outcome Measures Program (COMP) Examination 13 Joint Task Force of the Interinstitutional Committee of Academic Officers and State Board for Community College Education 17 Criteria for Evaluating Assessment Instruments 19 The College Basic Academic Subjects Examination 22 The Academic Profile II 25 The Collegiate Learning Assessment 28 Writing Assessment Designing Comprehensive Writing Assessments 34 Implementing a Large-Scale Writing Assessment 37 Critical Thinking Assessment Assessing the Critical Thinking Abilities of College Students 43 The Watson-Glaser Critical Thinking Appraisal 48 The California Critical Thinking Skills Test 51 Tasks in Critical Thinking 54 The Reflective Judgment Interview 57 The CRESST Problem-Solving Measures 60 Value-Added Assessment Freshman-to-Senior Gains at the University of Tennessee, Knoxville 66 Methods of Evaluating Student Change during College 70 Revisiting the Blind Alley of Value Added 75

最近チェックした商品