ビジネス・コミュニケーションのスキル(第2版)<br>Communication Skills for Business Professionals (2ND)

個数:

ビジネス・コミュニケーションのスキル(第2版)
Communication Skills for Business Professionals (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • ページ数 488 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781108594417
  • DDC分類 658.45

Full Description

Communication Skills for Business Professionals, second edition, is a student-friendly introduction to effective communication in the workplace. Engagingly written, the text covers foundational topics such as audience, influence, channels, conflict and persuasion, before investigating more complex areas such as intercultural communication, virtual communication, researching in the era of 'fake news' and strategies for successful written communication. Taking a broad and current approach to concepts of communication and workplaces, Communication Skills for Business Professionals explores situations from virtual meetings between indie creatives, to speeches given by politicians, while still covering more traditional forms of professional communication, such as pitching to boards and memos. New pedagogical features such as skill builder class activities, margin definitions and links to online content make this book indispensable for teachers and students of communications alike.

Contents

Part I. Understanding Communication: 1. Introduction: communication in organisations; 2. Organisations: structure and culture; 3. Communication as a process; 4. Understanding the audience; 5. Persuasion, negotiation and conflict management; 6. Working collaboratively; 7. Intercultural communication; Part II. Communicating In Organisations: 8. Communicating as business professionals; 9. Engaging with information and research; 10. Business correspondence: short form; 11. Writing strategies for the business professional; 12. Communicating in a web-based world; 13. Oral communication; 14. Meetings: in-person and online.

最近チェックした商品