Teachers Who Lead : Practical Strategies for Building Responsive Teams

個数:
電子版価格
¥5,018
  • 予約
  • 電子版あり

Teachers Who Lead : Practical Strategies for Building Responsive Teams

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 120 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781071949771
  • DDC分類 371.395

Full Description

Support colleagues, inspire collaboration, and drive impactful school improvement.

Designed for instructional coaches, grade-level leaders, subject coordinators, and team leaders, Teachers Who Lead highlights proven strategies to enhance teaching practices, foster collaboration, and impact student learning on a broader scale.

Drawing from the latest research on teacher leadership, school improvement, and real-world experiences, this practical guide emphasizes the essential skills and mindsets required to bridge teaching excellence and schoolwide leadership efforts. Key features include

Diagnostic tools to address complex educational challenges

Strategies to create shared high-quality resources that reduce workload and promote consistency

Collaborative leadership techniques to strengthen team dynamics and foster collective teacher efficacy

Real-world success stories offering insights into what works in educational leadership

Reflection questions to apply the book's ideas in your unique school context

Whether you're just beginning your leadership role or have been supporting colleagues for years, authors Ryan Dunn, Pauline Thompson, and John Allan Hattie provide actionable strategies to build confidence, promote student improvement, and make lasting contributions to your school.

Contents

Foreword
Introduction
Chapter 1: Deciding about what to focus on and where to begin
Chapter 2: Narrowing the Focus, Designing Solutions and Providing Specific Models of Practice
Chapter 3: Leading the Development and Implementation of Shared Curriculum Resources
Chapter 4: Cultivating a collaborative team
Chapter 5: Taking the next step

最近チェックした商品