Bringing Project-Based Learning to Life in Mathematics, K-12 (Corwin Mathematics Series)

個数:
電子版価格
¥5,369
  • 電子版あり

Bringing Project-Based Learning to Life in Mathematics, K-12 (Corwin Mathematics Series)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 328 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781071880722
  • DDC分類 510.71

Full Description

Go beyond problem-solving and performance tasks.  Bring project-based learning to life!

Do you want your students to be more engaged in their mathematics lessons while also amplifying cultural relevancy and equity? If so, proceed to the next level of instruction with project-based learning (PBL)! This book provides the whole PBL game plan designed by an experienced, award-winning teacher and researcher. Whether you want to start with small steps or you are ready for full implementation in your classroom, project-based learning experiences can lead to forever memories and deeper learning for your students. Answering the why, what, and how of embarking on the journey toward PBL, readers will find

Need-to-Know questions to open each chapter
Student and educator vignettes to identify stumbling blocks and successes
PBL Plus Tips that identify those small steps teachers can make to gradually shift toward PBL
Your Turn prompts to actively connect ideas to your practice

This approachable guide includes everything you need to move from tasks to memorable project-based experiences that leverage student voice and choice and build a welcoming classroom culture!

Contents

Introduction
Section I. The Why
Chapter 1: Why Now?
Chapter 2: PBL Mathematics: Equitable, Engaging, and Effective
Chapter 3: From Problem to Project
Section III. The What
Chapter 4: Chapter 4. Rigorous Content
Chapter 5: Productive Inquiry
Chapter 6: Identity and Agency
Chapter 7: Authentic Connections
Chapter 8: Meaningful Assessment
Chapter 9: Growth through Reflection
Section III. The How
Chapter 10: Classroom Culture
Chapter 11: Role of the PBL Mathematics Teacher
Chapter 12: Find Inspiration
Chapter 13: Launch
Chapter 14: Craft Milestones
Chapter 15: Manage
Chapter 16: Assess
Chapter 17: Reflect
Chapter 18: Design the Experience
Conclusion

最近チェックした商品