Marketing : The Basics (The Basics) (3RD)

個数:
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Marketing : The Basics (The Basics) (3RD)

  • ウェブストア価格 ¥40,929(本体¥37,209)
  • Routledge(2026/02発売)
  • 外貨定価 US$ 190.00
  • 読書週間 ポイント2倍キャンペーン 対象商品(~11/9)
  • ポイント 744pt
  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 290 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781041106241

Full Description

Fully updated for today's rapidly evolving landscape, this comprehensive guide equips marketing professionals with essential strategies to navigate unpredictable consumer behaviour and fierce online competition.

This book delivers practical frameworks for capturing audience attention and building customer loyalty in the digital age. Readers will gain actionable insights into competitive analysis, digital marketing tactics, AI applications, and data analytics, while developing a deep understanding of global marketing principles, consumer behaviour models, and ethical considerations. The integration of cutting-edge technologies with traditional marketing fundamentals provides a complete toolkit for marketing success in an increasingly complex environment. Global case studies featuring Toyota, Audible, Pfizer, Coca-Cola, and TikTok bring concepts to life, while chapter objectives, summaries, and discussion questions enhance learning and facilitate classroom engagement.

Ideal for undergraduate and graduate marketing students, as well as early-career practitioners seeking to develop foundational knowledge or experienced professionals updating their skills. The accessible approach makes it suitable for both academic courses in marketing fundamentals and digital strategy, and for self-directed professional development in global marketing contexts.

Contents

Introduction

Chapter 1: What Is Marketing

Chapter 2: Strategic Marketing Management

Chapter 3: Segmentation, Targeting and Positioning

Chapter 4: Market Research

Chapter 5: Product and Placement

Chapter 6: Price

Chapter 7: Promotion

Chapter 8: People

Chapter 9: Digital Marketing

Chapter 10: AI and Emerging Technologies

Chapter 11: Global Marketing

Chapter 12: Sustainability in Marketing

Chapter 13: Diversity in Marketing

Chapter 14: Privacy and Ethics

Index

最近チェックした商品