Unpacking Privilege in the Elementary Classroom : A Guide to Race and Inequity for White Teachers

個数:

Unpacking Privilege in the Elementary Classroom : A Guide to Race and Inequity for White Teachers

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 10 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032495019
  • DDC分類 370.117

Full Description

Brimming with reflection and resources, this book is ideal for white elementary teachers who wish to host conversations about race with their predominantly white classes.

This book is a clear-cut guide for integrating antiracism into teaching and education, along with policy reform needed for systemic change. Providing hands-on experience and practical insights from literature, it breaks down subject-specific strategies to approach racial conversations. The book acknowledges the variety of challenges that teachers face and encourages them to continue self-work as a step towards supporting students.

While specifically targeting all-white and predominantly white classrooms, this resource is suitable for additional professional development and educator preparation programs when considering a variety of racial dynamics.

Contents

1. My Story and Inspiration 2. Racial Segregation in America's Schools Today 3. Helping Ourselves Before Helping Our Students 4. The Importance of Support 5. Starting Small and Keeping it Real 6. ELA Approaches 7. Math and Science Approaches 8. Social Studies/Civics Approaches 9. Social-Emotional Learning Approaches 10. Continuing the Journey and Setting Goals